18 Mayıs 2008 Pazar

Niçin Şanslıydım?



Daha önceki yazımda Agatha Christie okumaya nasıl başladığımdan kısaca bahsettim. Aslında çok şanslı ve iyi bir başlangıç yaptığımı itiraf etmeliyim. Çünkü arkadaşım hayırlı bir şekilde beni Agatha'nın en güzel eserlerinden biriyle tanıştırmıştı. Bu yalnızca benim fikrim değil. Şimdi size www.antoloji.com adresinden bu kitap hakkındaki bir kaç okuyucu görüşü vermek istiyorum:

  • "Gerçekten çok sürükleyici bir kitap benim Agatha Christhie kitapları içinde okuduğumun en iyisi diyebilirim"
  • " Selam. Bu tür kitaplardan hoşlananlara tavsiye ederim. Gerçekten hiç sıkılmadan okuyacaksınnız ve katili asla bulamayacaksınız. "
  • "İnsan bu kitaba 10 puan verirken hiç içi yanmıyor yaa :) süper süper :) "
  • " Agatha Christie ile beni tanıştıran kitap. Az önce bitirdim ve hala etkisindeyim. Gerçekten mükemmel bi kurgu. İkinci kitabı alıp okumak için sabırsızlanıyorum. Polisiye / gerilim tarzı roman sevenlerin mutlaka okuması gereken bi kitap.
    (Ayrıca ilk Agatha romanında katili yanlış tahmin ettiğimi de belirtmek isterim."
Aslında yukarıda verdiğim son yorum tam da beni anlatıyor... Ama emin olun ben değilim :)

Herhangi bir forum sitesinde veya yorum yazılabilen herhangi bir yere rastgelirseniz, bu kitabın çok tutulan ve sevilen bir Agatha şaheseri olduğunu hemencecik anlarsınız.

Her yaştan okuyucuya tavsiye olunur...

Hiç yorum yok :